מרכיבי הפעילות כיועצים לאדריכלות ירוקה
12 בספטמבר 2018
תפקידו של היועץ לבניה ירוקה בפרויקט
12 בספטמבר 2018

בנייה ירוקה הלכה למעשה



 

יותר ויותר חברות בוחרות לאמץ לעצמן התנהלות ירוקה, כדי לשמור על איכות הסביבה. הדבר בא לידי ביטוי גם בתחום הבנייה, בו אפשר לראות את הבנייה הירוקה. בנייה ירוקה, כמו זו המוצעת על ידי חברת WAWA מאפשרת ניצול מרבי של המשאבים הקיימים ומבלי לבזבז אחרים. אפשר לראות אותה בערים הגדולות, ביישובים הכפרים וגם במושבים. היא פופולארית מאד בשנים האחרונות, הן בארץ והן במדינות אחרות בעולם.

מאפייני הבנייה הירוקה

כשמדברים על בנייה ירוקה מתכוונים לבניה של מבנים, בין אם פרטיים ובין אם מסחריים, שתהליך בנייתם כולל התייחסות לכל ההיבטים הסביבתיים, לרבות בשלב התכנון ובשלב הביצוע. מטרתה העיקרית של הבנייה הירוקה היא לצמצם ככל האפשר את השפעתם של המבנים על הסביבה שבה הם נמצאים, וזאת תוך ניצול הטכנולוגיות החדשניות הקיימות כיום והידע הרב שהצטבר לאורך השנים. צמצום זה יכול להוביל ליצירת סביבה טובה יותר, המספקת מענה נכון ומדויק למתגוררים ושוהים בה וכל זאת מבלי לסכן את קיומו של כדור הארץ ומבלי לפגוע בסביבה. בנייה ירוקה כוללת הקמה של מבנים, שתהליך בנייתם מתחשב במשאבים הקיימים לאורך כל הדרך, החל משלב התכנון הראשוני ועד לשלב האכלוס, השלב הסופי.

יתרונותיה של בנייה ירוקה

לא בכדי הפכה הבנייה הירוקה לפופולארית כל כך. בנייה ירוקה תורמת לאיכות הסביבה ושומרת עליה גם לדורות הבאים. בשל הניצול המרבי של המשאבים הקיימים, היא מוזילה את העלויות באופן ניכר, וכן גם את עלויות התפעול והתחזוקה של המבנה עצמו. ומעבר לכך, היא מציעה סביבת מגורים בריאה יותר, איכותית יותר וגם נוחה יותר. בנייה ירוקה, כמו זו המוצעת על ידי חברת WAWA, יכולה להתאים לכל סוג של מבנה, מה שהופך אותה לפתרון נהדר עבור רבים. משלבים אותה במהלך בניית מבנים מסחריים גבוהים וגם במסגרת בנייה פרטית. היא מנצלת את משאבי הטבע הקיימים, כמו השמש והרוחות, כדי לחסוך בחשמל ובהוצאות נוספות. היא כוללת שימור בחומרים ירוקים, העשויים מחומרי גלם שאינם מזיקים לבריאות ובמהלך ייצורם לא נפלטו חומרים רעילים לאוויר.

את הבנייה הירוקה מציעות כיום חברות המתמחות בכך. בנייה ירוקה מצריכה לא מעט ידע וגם ניסיון בתחום, ולכן מוצעת אך ורק על ידי מקצוענים. מי שמעוניין במבנה המיישם את תורתה של הבנייה הירוקה, חשוב שיבדוק מי היא החברה המציעה את השירות וגם על אילופרויקטים היא עבדה בעבר. הבנייה הירוקה כוללת ציוד מיוחד, תכנון מקדים וביצוע מקצועי. חברה בעלת ניסיון בתחום יודעת כיצד לנהל זאת וגם כיצד לנצל את תנאי השטח הקיימים. כל זאת, עם התייחסות אל הצרכים השונים ואל דרישות הלקוח (מי שצפוי להשתמש במבנה). חברה מקצועית תבחר להשתמש במוצרים ירוקים העומדים בכל התקנים הנדרשים ותפעל בצורה בטיחותית ונכונה.

לבנות ירוק עם המומחים בתחום

חברת WAWA הוקמה לפני עשור על ידי אנשי מקצוע מתחום ההנדסה והאדריכלות, המתמחים בין היתר גם בתחום הבנייה הירוקה. בחברה לוקחים חלק אדריכלים מנוסים, מהנדסים מקצועיים, מתכנני עברים ואנשי מקצוע נוספים, שהוסמכו לבנות בהתאם לכללי הבנייה הירוקה. החברה מציעה שירות ברמה גבוהה, אמינות ומקצועיות ללא פשרות. היא מספקת שירותי בנייה ירוקה למבנים בכל הגדלים ובהתאם לכל התקנים והסטנדרטיים הנדרשים. מתעניינים בבנייה ירוקה? נשמח לעמוד לרשותכם ולענות לכם על שאלות בנושא ואף לספק לכם את השירות הנדרש.

 

לפרטים נוספים צרו עימנו קשר היום

    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.