נחל רודד אילת
6 בדצמבר 2018
מגדל הקישון בני ברק
12 בדצמבר 2018

בנק לאומי תל אביב



key facts


מגדל בנק לאומי הינו פרויקט התחדשות עירונית בעל חשיבות רבה. פרויקט INFILL ההגישה האופטימלית להתחדשות עירונית בתואם לתפיסות בינוי הערים בר קיימא.

מיקומו בלב המע"ר ההסטורי, מרכז הבנקאות והפיננסים של תל אביב, בפינה האסטרטגית של רחוב הרצל פינת יהודה הלוי, עם חזית לפארק המסילה – היום חניון מוזנח הצמוד לתווי מסילת הרכבת ההסטורית.

האזור הינו רב חשיבות בהקשרים ההיסטוריים, הכלכליים והגאוגרפיים של תל אביב וככך נהנה מפעילות ותנועת הולכי רגל רבה, זאת למרות שמבחינה פיסית הוא מאופיין ברובו בהזנחה הן של המבנים והן של מפלס הולכי הרגל במרחב הציבורי.

במתחם הפרוקט קיימים שני מבנים חדשים יחסית בני 14 קומות של בנק לאומי, כאשר בפינה שלו על רחוב הרצל קיים מבנה קטן יותר ומוזנח.  הפרויקט מחדש את כל המתחם – כ- 26,000 מ"ר משרדי הבנק,  ומוסיף מגדל משרדים ומגורים במקום מבנה זה.

40

קומות


26000

מ"ר


פרטי הפרויקט

רחוב הרצל פינת יהודה הלוי, תל אביב

אדריכל: ישר אדריכלים

יזם: אקרו נדלן וקנדה ישראל

פעילות וואווא : ייעוץ לאדריכלות ירוקה, עיצוב אדריכלי, ניתוח רוחות ממוחשב וניתוח הצללות בשלב התב"ע, הסמכה לתקן 5281, יעוץ תרמי

קטגוריית בינוי : משרדים ומגורים

האתגרים

סימולציות הרוחות CFD העלתה כי המגדל החדש יצר מספר בעיות נקודתיות במפלס הולכי הרגל, אשר נפתרו בדיאלוג תכנוני עם האדריכלים באופן שהובטחה נוחות מירבית להולכי הרגל , לטובת ניצול והנאה של המרחב הציבורי האטרקטיבי המתוכנן.

ערך מוסף

המגדל המתוכנן  - 40 קומות בשטח כולל של כ- 26000 מ"ר עילי, מתוכנן בתואם לעקרונות הבניה הירוקה הן באשר לתפיסות בינוי ערים בר קיימא והן באשר למבנה עצמו.
בין העקרונות המרכזיים : ערוב שימושים -  מסחר בקומת הקרקע, משרדים כ 15,000 מ"ר ומעל כ-120 יח"ד קטנות יחסית –ממוצע של 80 מ"ר - בתואם את הדרישות הראליות לתושבי העיר הכוללים בעיקר זוגות ובודדים, ולא רק משפחות.

לדיור ולמשרדים לובאים נפרדים כאשר לובי המשרדים מופניה לרחוב המסחרי העיסקי – אחד העם ולובי המגטורים לפארק המסילה השקט שמאחור.

הפארק משנה את פניו מחניון מוזנח לפארק אטרקטיבי המזמין פעילות של הולכי רגל בכל ימות השבוע ושעות היום.

הפרויקט ממוקם ב"אזור תעסוקה מטרופוליטני סמוך להסעת המונים" - הרכבת הקלה, וככזה מתאפשר בו תכנון מגדל בן 40 קומות -  מצב המייצר נוחות הגעה בתחבורה ציבורית לאזור העמוס תחבורתית והמאופיין בפקקי תנועה והעדר חניה, ובכך מאפשר ומעודד את השימוש בתחבורה הציבורית.

חידוש הבינוי הקיים ואיחודו כפרויקט אחד עם המגדל מייצרים מתחם אטרקטיבי מבחינת עיצובית המקרין על סביבתו ותורם להאצת ההתחדשות העירונית סביב.

המגדל - 40 קומות על רחוב הרצל - הינו בעל "ניראות ירוקה" בתואם לתפיסה התכנונית, בחלוקתו ל-4 גושים של כ 10 קומות המופרדים זה מזה על ידי קומה נסוגה בכל היקפה, אשר נפתחת לגג  ירוק אינטנסיבי.  

לפרטים ומידע נוסף - צרו עימנו קשר היום

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.