בניין מדעי המחשב אוניברסיטת תל אביב
2 באוגוסט 2018
דופן הקרייה (דופן קפלן) תל אביב
4 באוגוסט 2018

בסר שרונה תל אביב



key facts


3 המגדלים בפרויקט נבנים בסמוך למבנים נמוכים המיועדים לשימור ושטחים פתוחים גדולים בדרום הקריה בתל אביב, בסמוך למתחם שרונה ולא רחוק מהים.

בתחילה הפרויקט היה בבעלות קבוצת רכישה אשר רכשה אותה כקרקע היקרה ביותר שנמכרה אי פעם בישראל- 1.06 מיליארד שקל, ממינהל מקרקעי ישראל באמצעות מכרז. בהמשך עבר לידיים של חברת ב.ס.ר הידועה בתחום הנדל"ן.

הפרויקט כולל תכנון בעירוב שימושים ובתוך כך: 420 יח"ד, 2300 מ"ר מסחר, 4005 מ"ר מרפאות, 1200 מ"ר שטח ציבורי, 4005 מ"ר משרדים, שטחים ציבורים פתוחים בגודל של 10,000 מ"ר.

4005

מ"ר משרדים


420

יח"ד


פרטי הפרויקט

מיקום: מתחם שרונה, תל אביב

אדריכל : משה צור וCityBee-

יזם: חברת ב.ס.ר

פעילות WAWA :בנייה ירוקה, ניתוח רוחות

קטגוריית בינוי: מסחר, מגורים ומשרדים

האתגרים

מיקום הפרויקט וגובה הבניינים מייצרים אתגר עיקרי ובמרכזם נושא משטר הרוחות – בסביבת הפרויקט צפויות להתפתח רוחות חזקות ומהירות בגלל הצורה וגובה הבניינים המתוכננים.

ערך מוסף

אלמנטים של תכנון בר קיימא מתקדמים צפויים להיות מוטמעים בפרויקט וביניהם: מערכת אשפה פנאומטית, תסופק מערכת מים נאספים להדחת אסלות וכן עבור לפחות 50% מצרכי השקית הגינון, גגות ירוקים, תותקן מערכת ניהול ובקרת מבנה לניהול צריכת אנרגיה, שבילי אופניים, נגישות מירבית לתחבורה ציבורית, יוקצו מתקנים בבניין שיהיו נגישים וזמינים לשימוש משותף של הציבור הרחב ועוד.

נערכו מספר ניתוחי CFD על מנת לאתר את האזורים בהם עלולות להתפתח רוחות חזקות ועל מנת לאתר את הפתרונות הטובים ביותר לפרויקט. ניתוח הרוחות הביא לשינויים גיאומטריים ולהשלכות לשינוי תכנון הפיתוח על מנת לאפשר נוחות שהייה גבוהה ולמיתון רוחות חזקות המגיעות מאזור ים התיכון. הפרויקט לקח בחשבון את כל הבינוי העתידי של הסביבה כולל כל המגדלים במתחם כנרות , קפלן ושרונה. לניתוח הרוחות הייתה חשיבות גדולה כיוון שמתוכננים גני ילדים ומשרדים בקומת המסד וכן בתי קפה ומסעדות לאורך השדרה. תהליך זה ארך מספר חודשים עד לאישור שלב העיצוב האדריכלי על ידי הרשות. שילוב אלמנטים שונים הכוללים בינוי עם נטיעה רחבה של עצים בוגרים, אפשר את מיתון הרוחות הרצוי בסביבת הפרויקט.


לפרטים ומידע נוסף - צרו עימנו קשר היום

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.